میشه منم با تو باشم ؟؟؟
 
در و دیوار شهر
ســــــــــــایه تو ســـــــــــــایه
 
 

 

می شه با تو باشم؟
خدایا این یک نیایشه
ازت خواهش می کنم کمکم کنی که هیچ وقتِ هیچ وقت نشی برام خدای قهر
نشی برام خدای نیاز
نشی برام خدای دم دستی
دم دستم باش
نیازهامو فقط از تو می خوام
از قهرت می ترسم
اما خدا جون دوست دارم نازت رو بکشم
دوست دارم عاشقت باشم
نه چون می دونم، نونم و جونم دست توِ!
نه! نه، فقط و فقط چون یادم باشه تو خالق و صاحب منی...
تو ، نه هیچ کس دیگه!
خدایا گاهی غرق می شم تو روزمرگی هام
غرق می شم تو کوچولو بودن خودم
تو نون در آوردن ، تو خرج کردن، تو اتاقم، تو خونه ام، تو لباس هام، توی دوستام. حتی توی خودم!
خدایا دنیای تو پر از گردابه که آدم رو غرق کنه و پر از غریق نجاته که آدم رو تکون بده و بکشه بیرون...
چقدر من رو دوست داری که دور و برم همیشه اون غریق نجات ها هستند و من اون هارو می بینم
شکرت
خدایا نذار غرق بشم حتی وقتی اون غریق نجات ها رو نمی بینم!
خدایا کمکم کن تا نازت رو بکشم
آداب دلداریت رو برای من، برای زندگی و کیستی من بهم نشون بده
مگه نه این که به عدد آدم های زمین راه هست برای رسیدن به تو!
می خوام به تو برسم. می خوام بشناسمت. می خوام اگه قرار بر غرق شدنه توی تو غرق بشم.
خدایا برای با تو بودن جز خواستن از تو، هیچ راهی بلد نیستم.
می دونم که بامنی! می شه منم با تو باشم؟

نظرات شما عزیزان:

maryambanoo
ساعت1:08---26 تير 1390
خدایا دوست دارم مونس تنهایی ام باشی

دلیل شور و حال این دل شیدایی ام باشی

به هر جایی که صحبت از بهار و عشق و مستی است

نهال تازه روییده ذرین صحرایی ام باشی
پاسخ:ممنون از حضور سبزت ...


آلوچه
ساعت23:49---7 تير 1390
بسیار زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام. این وبلاگ آماده شده تا شما رو از در و دیوار شهر با همه ی سایه هاش با خبر کنه. منتظر باشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ســــــــــــایه تو ســــــــــــایه و آدرس saye2saye.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 189
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 856
بازدید کل : 19445
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 111
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

خطاطي نستعليق آنلاين
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه